‘Oćeš? Nemaaa!

P’ćao, bejbeh, kaki si?

Pričam sad sa tobom svakog dana, a jebeš ti mene ako znam kako bih tačno reagovala da saznam da neko drugi zbog mene ovo radi.

Vozio sam se do kuće pre neki dan, pa svako malo dobijem mini srčani udar kad prođe pored neki srebrni “pežo”. Znas li ti koliko srebrnih “pežoa” ima po gradu?! Jebem im mater svakom pojedninačno. I sad, pošto smo tu gde smo, a ja u takvim ili sličnim momentima ne znam šta bih od sebe – dovučem se tad do gajbe, sednem za komp, i krenem da kucam. Eto tako. Samo sam seo i počeo da pričam sa tobom. Da li je pametno ili glupo ili jednostavno potpuno van pameti, nemam pojma. Tako tu kad imam slobodnog vremena, sednem i iskucam šta bih ti sve isprič’o, bez plana ili neke agende, i bez pojma da li je ovo konačan dokaz da sam stvarno poludeo. To kucam, ovako, kako misli idu, sve što mi padne na pamet, sve što mislim sama sa sobom i što bih ti inače rekla da si mi tu. Baš su čudna ova stanja. Kad ostaneš malo sam sa sobom, pričas sa dvesta ljudi tokom dana, a ne možes sa jednom osobom sa kojom bi baš hteo.

A ja nekako uvek hoću da znam jesi li ok, kakav ti je dan, kako posao, šta radiš, jedeš li, vežbaš li, je l’ sve ide kako treba. A opet, možda je bolje da ne znam ništa. Možda je bolje da ne padam u iskušenja i eventualno pitam nekog za tebe. Ma jao, dao mi univerzum da se rodim k’o žensko, a žensko i interneti… da hoću da saznam nešto, mogla bih da te “istalkujem” do petog kolena unazad. Hahah, nije problem.

Al’ bolje da pretpostavljam samo najgore, u smislu da se jedva sećas sad ko sam, da si apsolutno presrećan što nisam više tu. Čak i da je sve to istina, tebi je sve presjajno, a ja se ovde još uvek lomim hoću li dočekati dan da ne pomislim na to kako si – nekako mi je ok. Nije ok ali jeste ok. Nema ko mi nije rekao “eto ti se tu raspadaš mesecima, a on se zajebava, pije vinjak i boli ga dupe za tebe.” I šta? Neka je i sve to tako, ali ja izgleda ne umem da te zatrpam ni ljudima, ni uspesima, ni napijanjima, tj čime god da mi je palo na pamet. Grozan je osećaj taj. Ne pokušavam više da ubijem ništa u sebi što me još veže za tebe namerno i jer to tako treba, jer svi to očekuju od mene. Ako prođe, prođe. Ako ne prođe – jebi ga.

Mislim da ne mogu dovoljno dobro da verbalizujem bilo kome zbog čega mi ceo ovaj naš kolaps teško pada. Svega sam se naslušala za ovo vreme – “naljuti se”,  “nije vredan niti jedne tvoje suze”, “pogledaj se kakva si, a zbog koga se toliko trošiš”, “ma, bolje ti je bez njega, videćes.” Sve ja to tako slušam i polovinu vremena mislim da me niko ne razume jer sam samo jedna ortakinja sa 10 najboljih ortaka, a muškarci se sa takvim stvarima drugačije nose. Pa stalno pokušavam da objasnim sebe i zašto ne mogu da se naljutim na tebe i to mislim da niko ne kapira. A drugu polovinu vremena mislim da ne moram ja nikome da se pravdam i objašnjavam zašto sam ovakva, i ne moram da budem ko svi ostali. Ne moram. Ali izgleda moram da se pravim pred svima da je sve ok, baš zato što me ne razumeju do kraja. Pa, šta da radi čovek… kako je – tako je ( shout-out to Lexington band, hahah ).

Pa sam, eto, to htela da znaš. Da mislim na tebe stalno. Da postoji milijardu stvari koje su mi se skupile, od ovakvih kenjanja do gluposti, kao što su linkovi kojima smo se gađali svaki dan. I to možda nužno nije blesava stvar jer sam toliko vremena provodila sa tobom, u priči i ćutanju i svakakvim stanjima, da kad svega toga odjednom nema, ja ne znam čime to mogu da zamenim. Pa je možda to i poenta. Ni jednu osobu u životu ne mogu da zamenim nekom drugom jer su sve posebne na svoj način i sve ih volim zbog te posebnosti.

Idem još malo da se nađem sa M, Š i M² na pivu. Veče predskazuje blago do teško opijanje, iako je sreda, april, a vreme kao u decembru. Nije isključeno da sednem takav za komp i da ti se javim, znamo koliko umem da lupetam u takvom stanju. Jer ću samo tebi smeti da kažem da mislim na ti.

Leave a Reply

