Poljem se širi…

P’ćao, bejbeh, kaki si?

Dogovarao sam se danas sa M hoćemo li ili nećemo na Lukasa za nedelju dana. Svi su srali odreda da ce ići i sada, naravno, neće skoro niko. Jebeš ga, idemo M i ja da plačemo zajedno.

Hahah, već te vidim kako mrziš. Mrzeo sam i ja k’o blesav. Kakvi crni narodnjaci, jesmo li metalci ili nismo?! Čini mi se da je nas nekoliko prokleo onaj momenat kada smo 2005. upoznali M². A on tada gotičar, duga kosa, sečenje na Type O Negative, ceo fazon. Još išao sa N u gimnaziju, skontali se svi odmah, sve super, baš počeli da se družimo. I kako je to odmicalo, tako smo sa svog silnog metala i gotike koje smo slušali na blejama kod njega odjednom počeli da otkrivamo i sva ostala sranja koja je bio u stanju da šlusa. Ne mislim bukvalno sranja. Recimo, navuk’o nas je odmah na Aichu (Khaled). Klip sa te večeri, joj, kad smo se spontano okupili kod njega, popili galone piva, i zajebavali se dok smo slušali svu muziku na svetu. Morala sam sad da ga iskopam, da odgledam opet. Kako smo bili mlada govna, hahah, jaoj.

Malo po malo, počeo on sa narodnjacima, al to nekako isključivo na blejama kod njega. Svuda drugde smo se držali metal plejliste, bože moj, treba reputacija da se održava! Pijančenja kod njega uz Baju i Sinana su postali standard. Počnemo sa nekim normalnostima, ali čim alkohol uhvati – gotovo.

Sve je eskaliralo kad smo kasnije upoznali M. On isto mali metalac, duga kosa, presladak, odmah je upao u ceo fazon. Hahah, ma izlazimo mi po KST-u, Filozofu, Kuglašu, idemo na sve metale na svetu, sve je to do jaja. Ali kućne varijante plus dvesta litara piva, zna se – puštaj narodnjake, d’izginemo.

Zapravo smo počeli da pravimo specijalne “Hrišćanske večeri”, kako ih je M² nazvao, gde se isključivo sluša narodno i pije “manastirka”. Bog te, koliko je to dobro bilo i koja su to sve stanja, priče i raspadi, ja ne umem da dočaram. A kako smo veliko društvo, pa je uvek neko u takvim momentima bio u vanvremenskoj ljubavnoj patnji i uvek naiđe taj neki narodnjak da u dušu čačne. Bukvalno kad god su ljubavni raspadi bili i prevelike sreće, daj da izgorimo od muke ili radosti uz Sinana i ostatak. Mada su za patnje uvek bili prikladniji, hahah.

Sva ta okupljanja kod M² godinama, na kraju nas probranih jer nisu svi baš bili u tom fazonu, su nas ustvari i zbližila. Dan danas nam ostade sve to. A poslednjih nekoliko godina ne možeš otići na okup bilo kakav, a da ne krene folk i da ne padaju svi oko tebe u sevdahe. Mogu sada da izgorim na Lukasa istim žarom k’o na Sentenced. Hahah, ne mogu ja to da opišem, a da zvuči smisleno. Valjda treba da se doživi ceo taj naš način druženja i gubljenje razuma dok prepijani patimo sa drugom pored. A sada više i ne treba da budemo prepijani, odavno smo i trezni do guše u svim ovim Indirama, Amadeusima, Lexingtonima, Milicama Pavlović, majko moja.

Tako da, evo, M i ja, ruku pod ruku, na “Najveću žurku na Balkanu” za nedelju dana, da se kočimo po Areni od emocija. Što zbog mojih sada vanvremenskih ljubavnih patnji, što zbog njegovih, da se useremo od vinjaka i crknemo, kao što smo i pre deset godina. A ja kad god mislim da ću da doživim cepanje duše za tobom, ne smem da pustim ništa što inače slušam pošto me još više ukanali podsećanjem. Pa se davim u Lukasu mesecima, gađam se pesmama sa M po chat-u i potpuno se razumemo.

I taj Lukas me sahranio dva puta. Prvi put, dok smo visili na etno stage-u na maskembalu, morao sam da pobegnem odatle da se ne bih rastrojio i naletim na tebe u tom procesu. Drugi put, ona narodnjačka žurka u “Makabiju” gde te nisam očekivao. Puštaju pesmu uz koju sam umirao tri meseca, a ti stojiš metar dalje i praviš se da me nema.

Ne razumeš ti sve ovo, hahah, i ne moraš. Ali eto, kao neki background story. Nek’ me sahrani i treći put kad bude pevao “Čivas” i “Voliš li me”. Zvučim ti ko kreten verovatno, pa ću da se zaustavim sad, ali hej… “SIPAAAAAJ, NEK’ BOLI JOŠ JAČEEEE!!”

Leave a Reply

