Zlotvore

P’ćao, bejbeh, kaki si?

Danas sam postala majka jednog lepog, divnog nervnog sloma. Sanj’o sam te sinoć, jebo me dan. Mi na moru – ja sam, a ti sa novom ribom i praviš se da ne postojim. Baš lep san. E fala kurcu, pa me je alarm trg’o iz tog sranja. Kako sam lepo opleo po svakoj tvojoj slici koju imam, baš sam lepo proveo jutro. Bukvalno da se udavim u kofi govana, za bolje nisam. Još sam se setio da mi je M uzeo sliku koju si mi dao za novčanik, kada sam se raspadao kod njega jednom prilikom. Hteo sam da ga zadavim tad i hteo sam da crknem što je nemam sad.

Pre par dana sam brljala po tjubu bezveze, gledala neke kratke filmiće, amaterske i profi, provela pet sati oko toga na kraju. I pukne me nešto, jebem li ga, skinem programče za pisanje scenarija. Niti znam kako se zaista piše scenario, niti znam koji su konkretno izrazi koji se koriste, al sam iskucao 30 strana za dva dana. Možda ni tema nije preterano originalna, ali eto. Pritom mislim da nisam ni na pola. Sve sam živo drugo batalio i raspisao se. Sad moram da trčim i završavam sve što mi se nakupilo da bih imao par dana slobodno da iskucam i sve ostalo. Baš čudno. Ne znam ni da li da pokazujem bilo kome kad završim, pošto sam iznenadio i sam sebe pravo da ti kažem.

Sretnem P danas slučajno na bus stanici. Kaže ide na rafting sad za 1. maj. Možda sam istripovala ali nešto je bio baš slab sa detaljima, pa ko zna, možda ideš sa njim.

Moram da idem sad da radim, ostaću do pet ujutru nad tim u najboljem slučaju.

Krunisao sam nervni slom klipom sa Kefe kad pevaš Erosa, naravno. Znaću da sam te pregrmeo kad budem to pustio jednom i ne promenim facu za ceo taj minut.

 

 

Leave a Reply

