Omilj

P’ćao, bejbeh, kaki si?

Toliko sam obaveza nabila sebi za ovaj mesec, evo, pravim raspored kada ću spavati. Koliko mi je to pametno, videće se. Ali, morao sam. Ustvari, radim to već mesecima, da budem zauzeta čime god koliko god mogu, da ne bih mislila o svačemu.

Ali danas sam mislio na tebe bukvalno ceo dan, iako sam imala trista stvari da radim. Buljim u monitor, klikćem, razmišljam o tome šta imam da završim, a ti mi konstantno ispred očiju i kako se smeješ. I to što ja možda fizički ne stignem da ti napišem nešto, budi siguran da ne sastavim deset minuta, a da ne pomislim na tebe, tako da mi i džabe što ja tu nabijam sebi hiljadu obaveza.

A nedostaješ mi baš. Ono kad mi kažeš “kidalica” i ja onda znam da mogu da stignem da završim sve. Fali mi ta tvoja podrška, koja mi je značila ceo svet. Ovaj mesec će mi biti pakao i jedva čekam da prođe. A da si tu, sve bi mi bilo za toliko lakše.

E, kako se zajebem nekad, kad vrtim po telefonu bezveze dok sam u autobusu, pa naiđem na neke ostatke od slika koje sam previdela kad sam brisala sve. Sve mi se nekako iznova slomi srce. I to neke nasumične slike, tipa sa premijere Star Wars-a. Mada, sve mi slomi ispočetka, čega god da se setim. Kako vreme ide, tako ponekad sebi kažem da me ne voliš, valjda da se naviknem na to. Zato što kad pomislim na tebe, pomislim na to koliko sam se osećao voljeno i koliko sam te voleo. I onda nekad ne znam šta mi teže padne. Šta god da mislim, sve mi dođe na isto, jebi ga.

Smejem se ja kad je nešto smešno, radim stvari koje treba da radim, trudim se da doguram do kraja sve što sam zamislio i to sve ide nekako. Ali sam, ustvari, toliko tužna od jutra do mraka svakog dana – jer ne mogu da te vidim kako se smeješ.

Leave a Reply

