Bezumnici

P’ćao, bejbeh, kaki si?

Petak juče. Bila nešto po gradu i M zove da blejimo kod S na gajbi, pa posle KC Grad na neki rejv. Reko ajd’, malo akcijanje, ne škodi.

Ono pre nedelju dana kad sam bila sa tobom kod S na gajbi, takve okolnosti pa nisam uzela čoveku ništa, a znaš da mrzim kad dolazim nekome prvi put praznih ruku. Pa sam svratila do prodže, kupila kilo vinjaka, ćevape i kocu.

Bilo je super stvarno. S se oduševio što sam uzela sve to. Blejali, slušali muziku, smejali se ko debilčine, prepričavali kako je bilo kod J na svadbi prošle godine i kako smo se svi odlično proveli. S konstatovao kako imam najjači smeh na svetu, M mu odgovorio “Pa nju je on samo i mogao da voli jer se jedina smejala na njegove gušačke fore”. Dali mi da pročitam pred svima pesmu po izboru rođaka valjda od S koji je pisao poeziju dok je patio od šizofrenije. Oduševila sam se tim blagom. Rečenice bez smisla, a sav smisao ovog sveta, hahah, ne umem da opišem. Oko 12 vadi S kesicu eksercica, zgutali svi i sedimo još pola sata i čekamo da se nešto desi ko kreteni, a samo ravna linija. Potrpamo se u taksi i odemo u KC Grad.

Au, kad je grunulo, istog momenta kad smo ušli unutra. Baš me dobro odradilo. M otišao kod DJ-a i stajao tu narednih 5 sati da “gleda zvukove”, mi ostali blejali pozadi. Ide veče, meni do jaja. Ženi od J bilo muka, pa sam sa njom provela dosta vremena da je pazim. Ispitivali me svi kako sam i za tebe, šta se to desilo, svima krivo. Pamtim samo delove razgovora, naravno, ali to što pamtim je da je J u fazonu da si se usr’o i odbacio najbolju stvar u životu zbog tripova. Još mi rekao da nemaš nikoga sad, tu i tamo se ljubakaš po klubovima, kaže, ali ništa specijalno. Na kraju mi je i I prišao, pa smo srali o njemu malo i kraju me isto pitao kako ide, ali u principu, eto, krivo mu je strašno. Tako, eto, kenjali u krug, čak i od tih priča samo si mi nedostajao više, al drago mi je svejedno što sam bio tu sa tim ljudima. Bio mrtav i živ u isto vreme.

Fajront oko 5 ujutru, zaseli M, I i ja na Palas da poločemo po pivo, pa gajbi. Već je krenulo sve da me pušta, zamalo nisam zaspao na klupi. Pričali malo još o svačemu, pa na taksi.

Spavao sam 4 sata i sad pokušavam da se setim čega je još bilo. Baš mi je drago što su svi bili opušteni pored mene. Jeste to tvoje društvo ali svejedno, nisu imali nikakvu obavezu prema meni, da me pitaju bilo šta, a kamoli razgovaraju o tome i daju svoje iskreno mišljenje u klubu u 3 ujutru.

Eto, bejbe, nedostaješ mi u pičku materinu.

Leave a Reply

