Alien in the room part I

Izasao sam oko 4 danas relativno ok i vratio se 2 ujutru ko govno. Kucam sa fona jer sam se smrzla ziva od sedenja na sestrinoj terasi i istresanju sranja sa duse. Zasto ja bilo gde uopste idem i bilo sta radim, jebem ti zivot ovaj. E, tako.

Juce smo N, S i ja pili ceo dan, nicim izazvano, oletvili se od nekog vina od visnje, danas lecili glave i skontam da sam cvikere zaboravila kod S. A ne mogu bez ociju po ovom suncu, leba nema. Dogovorim se da svratim u toku dana po njih, pa reko, aj taman da prosvrljam po Uscu, da vidim ima li nade da se nadje neka krpa za obuci. Dva sata sam proveo trazeci nadu, ali sam bogatiji za crne pantalone i crnu majicu, gle cuda, ko da ih nemam dovoljno. I konacno, aj po cviker. Prelazim ulicu, i bukvalno te vidim krajickom oka kako prolazis.

Zaustavim te, pozdravimo se. Ides da gledas Aliena, pitas  me jesam li gledala vec i kakav mi je. Reko odlican. Eto, vazi, cujemo se. Pozdravimo se opet. Svako na svoju stranu.

Nastavljam dalje gde sam posla, idem brzo i krece da mi lupa cuka ko luda. Sedam ispred zgrade i skontam da su mi se odsekle noge. Gore vec, kod S, sam imao lep raspadic i neki pola razgovor pola grdnju. Pozderemo pizzu, vec sam mu oduzela dosta vremena i krenem gajbi.

Predomislim se ipak, resim kod sestre da produzim. Upadam u prvi tramvaj i krece da vozi preko Dorcola. Zbunim se i vrtim glavom gde idemo, reko mozda udjoh u 11. Krajickom oka… Opet ti. Mozda sam se istripovala garant, al necu da se okrecem. A i koje su sanse.. Vuce se tramvaj, jedva cekam da stignem, 11 je uvece, trazim 100 sati koju pesmu da pustim na sluskama. Prozveram okolo dokle smo stigli, pa i na prednji deo gde si mi se ucinio da stojis. Samo sto si sada sedeo okrenut ledjima. Dakle, koje sanse?

Verujem da si nesto ubrzo sisao, kad sam izasla kod sestre nisi bio tu. Nisam ti prisla jer … Ne znam ni ja. Dosta i ovoliko od mene za jedan dan.

Dok sam tu dobijao lekcije na terasi, pusio i vrteo u krug koliko mi jos uvek znacis, u meni se sve borilo da ne zaurla od besa i tuge, sto smo tu gde smo. Dva mutava debila u tramvaju.

Leave a Reply

