Samo minut, dva

P’ćao, bejbeh, znam sad kaki si.

Pjeee, ništa od ovoga mi u horoskopu nije pisalo za ovu nedelju, bogami, univerzume, vidimo se na sudu, hahah.

Sedim sad ovde i prevrćem po glavi kako provedosmo celo veče zajedno u smejanju i kenjanju i bitnostima i nebitnostima. Prvo na splavu sa svima, pa dva sata zaboda kod “kobasički”, ja bljujem vatru koliko mi je ljuto, a ti mi se smeješ. Smeješ se dok ti nešto objašnjavam, pa moram da uđem u period kad smo bili zajedno, smeješ se jer tražim više luka u kobasički, smeješ se dok te nešto tu savetujem jer znaš da te znam kakav si. Neverovatno koliko mi je bilo lagano i prirodno da sernjam tu o svačemu sa tobom, bez trunke pretvaranja, bez nelagodnosti, samo jednostavno lepo ide priča koji god pravac da uhvati, kao što nam je uvek i išlo.

Čekamo tamo na vrhu Skadarlije taksi, ‘ladno bogme bilo, prošla me jeza. Ti me zagrliš i držiš. Jesu li ovo te filmske situacije kad svako od nas možda želi isto ali se zbog ko zna kog razloga to ne uradi, pa samo prođe momenat…

Ceo dan ćutim ovde ko usran golub jer ja ne mogu da budem ništa sem – ja. A ovakva ja tebi nešto možda još uvek znači. Ovakva ja što psuje ko imbecil, što traži kilo lukčine u kobaji, što ti kaže da se ne prebijaš u sebi ako ne protekne baš sve po planu, što kad joj bude malo hladno ti hoćeš da je zagreješ.

Zajebano je, nije da nije. Ne mogu pored tebe ništa sem da se smejem jer budiš u meni samo pozitivnost. A ne mogu bez tebe ništa drugo sem da osetim prazninu. Evo, pokušavam da razmišljam drugačije i ‘gledam te drugim očima’, al neće još. Proveo sam sa tobom noć nenadano, u društvu i nasamo, puni me to svakom emocijom ikada, zato verovatno i ćutim. Ne mogu da razaberem koja je primarna, zato niti plačem niti se smejem.

Ćutim i blenem u komp…

Leave a Reply

